Najnowsze artykuły

Geeks i Nerds: Zrozumienie różnicy...

Kiedy miałem jakieś dwanaście czy trzynaście lat, postanowiłem, że chcę zostać pisarzem. Wciąż pamiętam, jak siedziałem przy biurku w swoim pokoju...

Czytaj Więcej

10 najlepszych artykułów papierniczych, w które warto się zaopatrzyć

  1. Znajdź odpowiedni długopis do pracy. Wypróbuj pióra kulkowe z sypkim, odpornym na blaknięcie atramentem. Koniec z gorączkowym drapaniem papieru, dzięki czemu możesz zacząć pisać.
  2. Wykorzystaj więcej możliwości burzy mózgów dzięki karteczkom samoprzylepnym. Nie służą jedynie do przypomnienia sobie lub współpracownikom. Przyklej je do planerów ściennych, aby śledzić proces lub wypróbować wiele pomysłów. (Bądź bardzo wydajny z notatkami Z w dozowniku biurkowym).
  3. Używaj oddzielnych tac na listy dla pilnych dokumentów i „przeczytaj później”. Wybierz tace, które zapewniają wystarczająco dużo miejsca, aby wygodnie do nich sięgnąć i które możesz oznaczyć (na wypadek, gdybyś zapomniał, do czego są przeznaczone - wskazówki na ten temat patrz 10).
  4. Zaokrąglij wędrujące papeterie do organizera na biurko. Stwórz miejsce na spinacze do papieru, ołówki, pendrive'y i gumki do mazania - a jeśli jest to zrobione z przezroczystego plastiku, od razu znajdziesz też kawałek czekolady.
  5. Użyj tablicy do organizowania i zaznaczania zadań. Tyle że tablica może mieć kolor purpurowy lub limonkowy, aby urozmaicić dzień pracy.
  6. Zachowaj oddzielny notatnik dla każdego projektu. Dzięki paczce kolorowych zeszytów A5 możesz od razu zidentyfikować odpowiedni, więc nie ma wymówki dla marszu.
  7. Uchwyć nieporęczne dokumenty dzięki segregatorom z dźwignią. Nie tylko mają dużą pojemność, laminowane wykończenie powinno być odporne na lepkie odciski palców podczas przeżuwania kanapki w porze lunchu.
  8. Użyj rozszerzających się organizerów do szybkiego archiwizowania. Przegrody są wyposażone w zakładki indeksujące, więc podczas wyszukiwania dokumentów nie musisz zajmować się tylko palcami i kciukami.
  9. Wyczyść niepotrzebne dokumenty do plików do transferu pudełkowego. Są szybkie w montażu i bardzo wszechstronne, ponieważ można archiwizować dokumenty w formacie Foolscap, folio lub Legal.
  10. Przeczytaj etykietę, ale utwórz własną za pomocą drukarki etykiet. Niezależnie od tego, czy są to regały, czy pudełka do przechowywania, możesz dostosować swoje etykiety, wybierając czcionkę i rozmiar.

Sprawdź również: Pięć najlepszych drukarek laserowych do 500 zł